لوازم يدكي چانگان در مشهد لوازم يدكي چانگان در مشهد .

لوازم يدكي چانگان در مشهد

دلايل خوابيدن باتري ماشين

باتري ماشين‌ها مي توانند به دلايل مختلفي خوابيده يا اين كه تخليه شوند.

لوازم يدكي چانگان مشهد در يدكي حقي مشهد پيروزي

برخي از دلايل شايع خوابيدن باتري ماشين عبارتند از:

شكاف‌هاي الكتريكي: شكاف‌هاي الكتريكي در باتري ميتوانند باعث به خوابيدن آن شوند. اين شكاف‌ها ممكن ميباشد بر تاثير سردي شديد در طي فصل‌زمستان، عدم به كارگيري مقطع وقتگير از ماشين، يا اين كه دست اندركاران ديگري كه منجر ضعيف شدن باتري ميشوند، به وجود آيند.
به كار گيري نامناسب: به كار گيري نامناسب برق كشي و امكانات الكترونيكي در شرايط سكوت ماشين (مانند شارژ موبايل، پر‌نور نگه‌داشتن راديو و بقيه امكانات برقي) ميتواند منجر تخليه باتري خواهد شد و در فيض به خوابيدن آن باعث گردد.
قدمت باتري: باتري‌ها محدوديت قدمت اثر گذار دارا‌هستند و بعد از يك بازه زماني هنگامي و به كار گيري مكرر، اقتدار شارژ آن ها كاهش مييابد. به گذر زمان فرصت، باتري ممكن ميباشد نتواند به صحت شارژ گردد و در فيض خوابيدن باتري چهره دهد.
نشتي برق: نشتي برق در سيستم برق ماشين مي تواند سبب تخليه سريع باتري خواهد شد. اين نشتي‌ها ممكن ميباشد از سيم‌هاي كششي، قطعات سيستم برق يا اين كه امكانات برقي نامناسب مانند سيم‌هاي شارژ نامناسب براي باتري باشد.
آب و هوا: حالت آب و هوايي مانند سرماي شديد، گرماي شديد، رطوبت بالا و غيره ميتوانند قدمت باتري را پايين تأثير قرار داده و منجر خوابيدن آن شوند.
دلايل خوابيدن باتري ماشين

طريق رويا رويي با خوابيدن باتري ماشين
البته در صورتيكه باتري ماشين خوابيد چكار كنيم؟ در حالتي‌كه باتري ماشين شما خوابيده ميباشد و ماشين كار كشته به پر‌نور شدن وجود ندارد، مي توانيد از طريق‌هاي ذيل براي حل اين ايراد به كار گيري نماييد.

استعمال از كابل جامپ آغاز: با به كارگيري از يك كابل جامپ آغاز و يك خودرو ديگر كه باتري آن به صحت فعاليت مي‌نمايد، ميتوانيد باتري ماشين خويش را شارژ نمائيد. اين كابل‌ها دارنده دو گيره ميباشد كه يك گيره به باتري خوابيده ماشين شما متصل ميشود و گيره ديگر به باتري خودروي ديگري كه در حالا عمل ميباشد. با اتصال كابل‌ها به صدق و اجراي موتور خودروي ديگر، باتري ماشين شما شارژ مي‌گردد و ميتوانيد آن را پر‌نور فرماييد.
به كارگيري از شارژر باتري قابل حمل: شارژرهاي باتري قابل حمل مي توانند در مواقع باتري خوابيده موءثر باشند. اين دستگاه‌ها به باتري ماشين متصل مي گردند و با به كارگيري از منبع برق فرنگي يا اين كه باتري ديگري، باتري خوابيده را شارژ مي‌نمايند. پس از مدتي شارژ، ميتوانيد ماشين را پر‌نور نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۲:۵۸ توسط:زيبا موضوع: نظرات (0)